wtorek, 30 marca 2010

Urodziny Boga :)




Tak nie mylicie się dziś radosne święto. Urodziny samego Boga - bożyszcza gitary, idola tabunów spragnionych sławy i miłości wiecznie początkujących gitarzystów (takich jak ja), wiecznego obiektu westchnień nastolatek i człowiek, którego muzyka ogrzewa serca już od lat sześćdziesiątych ubiegłego wieku. Panie i Panowie dziś właśnie 65 lat kończy sam Eric Clapton :) Wszystkiego najlepszego Eric i jeszcze co najmniej drugich 65 lat ze swoją muzyką...

Długo myślałem co umieścić w tym poście, ponieważ 90% piosenek Erica to niesamowite, pełne emocji i pasji genialne kompozycje... Wybór padł na Wonderful Tonight - ponieważ mam nadzieję, że dzisiejszy koncertowy wieczór będzie dokładnie taki jak wyśpiewał nam Eric. To dla Ciebie Słonko z okazji urodzin samego Boga :)




"Wonderful Tonight"

It's late in the evening
She's wondering what clothes to wear
She puts on her make up
And brushes her long blond hair
And then she asked me
Do I look alright
And I say yes
You look wonderful tonight

We'd go to a party
And everyone turns to see
This beautiful lady is walking around with me
And then she asked me do you feel alright
And I say yes
I feel wonderful tonight

I feel wonderful
because I see the love right in your eyes
And the wonder of it all
Is that you just don't realize
How much I love thee

It's time to go home now
And I've got an aching head
So I give her the car keys
And she helps me to bed
And then I tell her
As I turned off the lights
I say my darling
You are wonderful tonight
Oh my darling
You are wonderful tonight.



"Cudowny wieczór"

Jest już dość późny wieczór,
ona zastanawia się co na siebie włożyć,
nakłada makijaż i czesze swoje długie, blond włosy.
I potem pyta mnie: wyglądam w porządku?
A ja na to: Tak, dzisiejszej nocy wyglądasz pięknie.

Poszliśmy na bankiet
i każdy odwracał się, by zobaczyć,
że ta piękna kobieta spaceruje właśnie ze mną.
A potem ona zapytała mnie: czy czuje się dobrze?
Odpowiedziałem: O tak, dzisiejszej nocy czuje się wspaniale.

Czuje się wspaniale,
ponieważ widzę światło miłości
w Twoich oczach
To niesamowite, że nawet
nie zdajesz sobie sprawy z tego,
jak bardzo Cię kocham.

Pora wracać do domu
mam okropny ból głowy,
więc daje jej kluczyki do samochodu
Ona pomaga mi dojść do łóżka,
a potem proszę ją, żeby
wyłączyła światła
i mówię do niej,
kochanie dzisiejszej nocy
byłaś cudowna,
kochanie dzisiejszej nocy,
wyglądałaś pięknie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz