wtorek, 21 lutego 2012

Laureaci 2011

Długo czekałem aby chwycić ją w rękę. Wiedziałem jak będzie wyglądała, wiedziałem co będzie w środku, śledziłem i współtworzyłem projekt, rozmawiałem z ludźmi, słuchałem nagrań. No i w końcu przyszła chwila, że jest.

Płyta, którą, dzięki zaufaniu Cytrynki miałem przyjemność współredagować. "Laureaci Festiwali Piosenki Artystycznej 2011". Miło mieć w ręce coś co pozostanie, kiedy nas już zabraknie.




Bardzo miło. Tym bardziej, że miałem przyjemność poznać wielu niesamowitych, ciekawych ludzi, artystów, pozytywnie zakręconych organizatorów, prawdziwych pasjonatów i profesjonalistów. To daje wielkiego pozytywnego kopa do dalszego działania. :)

A gdyby ktoś chciał posłuchać płytki -zapraszam do naszego cytrynowego sklepu płytowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz