czwartek, 3 czerwca 2010

Kiedy człowiek pomyśli, że...

Kiedy tylko człowiek pomyśli, że jest nudno spod ziemi wylezie takie coś :)


[6:09] Maksymilian Tylman: Siema
[6:09] Maksymilian Tylman: dali mi na forum secondlife.pl bana do jutra do 13:00 bo mysla ze ten caly blogger to ja
[6:09] Maksymilian Tylman: jak ja gram na kafejce a na akfie jest te samo ip i graja tu w sl rozni debile
[6:10] Maksymilian Tylman: a to ze ja akurat tez gram to czysty przypadek
[6:10] Maksymilian Tylman: ale przejde do sedna
[6:10] Maksymilian Tylman: jak cos to wal smiało
[6:10] Maksymilian Tylman: chetnie pomoge tez finansowo
[6:22] Adamus Inglewood: :D
[6:22] Adamus Inglewood: dobry zart
[6:26] Maksymilian Tylman: cos zrobiłem?
[6:26] Maksymilian Tylman: czemu?
[6:26] Maksymilian Tylman: podaj powud bo inaczej wyjasni to LL
[6:27] Maksymilian Tylman: ok pisze do LL pozegnaj sie z klubem
[6:27] Adamus Inglewood: :)
[6:28] Maksymilian Tylman: już raport poszedł teraz udam sie do Generała Sztabu Kontroli Gospodarki SL
[6:28] Maksymilian Tylman: pozegnaj sie z klubem
[6:28] Adamus Inglewood: :D
[6:29] Maksymilian Tylman: przyjdzie ci tez w realu za tego bana zaplacic
[6:29] Adamus Inglewood: :DDDDDDDDDDDDD
[6:29] Maksymilian Tylman: a narazie dam ci muted
[6:29] Adamus Inglewood: czuje sie strasznie ukarany :D


Oczywiście screeny posiadam :)

:D

Edycja: Jest ciąg dalszy :)

[6:48] Maksymilian Tylman: Spodziewaj sie gosica w klubie
[6:48] Maksymilian Tylman: ten gosc zabierze ci klub
[7:10] Adamus Inglewood: :) spodziewam sie
[7:10] Maksymilian Tylman: juz byl pewnie
[7:10] Maksymilian Tylman: bo on tylko wlazi na dach ejectuje avki i zabiera lokale
[7:10] Adamus Inglewood: :D
[7:11] Maksymilian Tylman: a i nie mysl ze se pgorasz w sl
[7:12] Maksymilian Tylman: oprucz zabrania klubu masz kasacje konta
[7:12] Maksymilian Tylman: L$ z twojego konta przechodzi do mnie jako odszkodowanie
[7:12] Maksymilian Tylman: natomiast klubem zajmie sie LL
[7:12] Adamus Inglewood: :D
[7:12] Adamus Inglewood: nie miales przypadkiem mnie zmutowac?
[7:12] Maksymilian Tylman: zmutowac?
[7:12] Maksymilian Tylman: ahhaaa
[7:12] Maksymilian Tylman: dziecko drogie nawet nie wiesz co to znaczy
[7:13] Adamus Inglewood: http://slface.blogspot.com/2010/06/kiedy-czowiek-pomysli-ze.html
[7:13] Adamus Inglewood: moze inaczej :)
[7:14] Maksymilian Tylman: a teraz dodatkwoo sie obciazyles bo w sl karalne sa publikacje rozmow posrednich
[7:14] Maksymilian Tylman: w rl sie nie wyplacisz za to
[7:14] Maksymilian Tylman: muted
[7:14] Adamus Inglewood: nie pisz tak szybko bo nie nadazam na bloga i forum wrzucac :)

10 komentarzy:

  1. A mafia? Mafia Cię nie dopadnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Morri, no naprawdę... Generał Sztabu Kontroli (wszelakiej) Ci nie wystarcza?

    OdpowiedzUsuń
  3. Adamus. Nie daj sie. Z kim bede sie klocic?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech Wood ty znowu o starych dziejach - kiedy myśmy się ostatnio kłócili? Przed WOŚP w 2009?

    W każdym razie zamknąłem mocniej drzwi na oba zamki.

    :P

    OdpowiedzUsuń
  5. XOwned XD
    Nie no przynajmniej nudy na forum i w SL nie ma
    By
    Daro :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kozak po STOkroć KOZAK:)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre Sto! ; )
    Czasami przychodzi mi myśl do głowy, że w tym świecie się już nic ciekawego nie zdarzy i nic mnie nie zaskoczy, ale w takich chwilach żałuję, że tak myślałem :P

    Adam, ja bym się strzegł! :D

    Pav.

    OdpowiedzUsuń
  8. Adamus ten cały Maksymilian serio ma znajomości i szczerze ci spułczuje bo ja tez se z niego nic nie robiłem i już rok czasu bez sl jestem lepiej z nim nie zadzierać Adamus życze ci powodzenia..

    OdpowiedzUsuń
  9. :) no i znalazła się zguba nam :)
    Żeś się Maksiu zapomniał tylko podpisać...
    Nie strasz nie strasz bo się ... :)

    Aha to ostatni anonimowy komentarz jaki publikuję :) Chcesz rozmawiać to chociaż miej odwagę się podpisać.
    HOWGH!

    OdpowiedzUsuń
  10. No i ci sie w koncu do dupy dobrali Adamusie... teraz masz przegwizdane, ludzie wujka Don Vitasa juz po ciebie jada :D :D :D :D
    A pomyslec, ze miales zostac naszym guru....

    OdpowiedzUsuń