niedziela, 28 października 2012

Blues gra dalej :)

Nie wiem co prawda, czy ktoś jeszcze tu zagląda, ;) ale chciałem dać znać, że jeszcze zipię, ku wielkiemu rozczarowaniu niektórych ;). Może tylko pikselowe życie straciło na ważności. Przychodzi taki czas chyba na każdego, że coś się zmienia. Moje życie stało się na szczęście bardziej realne niż pikselowe.



W związku z powyższym z pikselowych murów Smelly Cat mój blues przeniósł się do całkiem realnego radia Aspekt, gdzie w każdą niedzielę od 22.00 do północy, dzielę się z Wami dobrą muzyką w audycji Cross Road Blues. Radia można słuchać w trojaki sposób - za pośrednictwem strony internetowej Radia lub mojego bloga (w panelu bocznym znajduje się player), w Winampie (klikając TEN LINK), lub w wirtualnym świecie Second Life, przy ognisku.  Miło mi będzie gościć Was w moim świecie.


Serdecznie zapraszam.

1 komentarz:

  1. Żałuję, że to niedziela. Niedziele nie są dobre do siedzenia w nocy, niestety. Proza życia :)

    OdpowiedzUsuń