piątek, 6 sierpnia 2010

Horrorowo w Smelly Cat :)

Dziś w nocy spotkaliśmy się po raz kolejny w Smelly Cat, a pierwszy raz po naszej przeprowadzce do Bigosu na wieczorze z horrorami :) Publiczność jak zwykle dopisała tłumnie i przy naprędce skleconej horrorowej scenerii mogliśmy troszkę się postraszyć :)

Garść fotek - które otrzymałem od Stokrotki - wrzucę niebawem na bloga Smelly Cat, a tu chciałem wam pokazać tylko niespodziankę jaką przygotowałem na dzisiejszy wieczór. :)

Poniżej znajdziecie nagranie jednego z opowiadań, przygotowane wcześniej. Tekst stworzył sam cesarz horroru - Stefek Król, a nagrać i zmontować pozwoliłem sobie samodzielnie i własnoustnie :)

Miłego odsłuchu :)

1 komentarz:

  1. spierdoliłeś taki ładny tekst,Inglewood.

    Porażnka. To nie miłosna liryka - dziubuś. Jak chcesz się chwalić...to postaraj się lepiej.
    Jedyne co fajne to udzwiękowienie...reszta...KOMPLETNA KLAPA.

    Ciężko się np kapnąc w interpretacji tego tekstu: Powtarza w myślach "moje imię", czy powtarza w myślach moje imię ?

    Sorry wiktory :) słabo słabo...stać Cię na więcej i lepiej.
    ps. od razu słychać, że żeś ciągnął kredkę, albo długopis, a nie zaciągał się fajkiem...
    aaaa i jeszcze jedno - albo grasz, albo czytasz, poza tym manieryzm z trumny - odpuśc sobie,to nie ta bajka.

    OdpowiedzUsuń